Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026

Indkaldelse til den ordinære generalforsamling er allerede blevet omdelt til alle grundejere på Hestehøjvej. Generalforsamlingen bliver den 13. april kl. 19. Dokumenterne kan findes nedenfor.

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling 2025

er er blevet husstands-omdelt indkaldelse til den ekstraordinære generalforsamling Den ekstraordinære generalforsamling afholdes: 20. maj 2025 kl. 19 på Højby Friskole Indkaldelse med mere kan findes under Generalforsamling 2025

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling

Der er blevet husstands-omdelt indkaldelse til den ekstraordinære generalforsamling Den ekstraordinære generalforsamling afholdes: 19. juni 2023 kl. 19 på Højby Friskole

Ny hjemmeside

Som aftalt på den ekstraordinære generelforsamling sidste år, så ville bestyrelsen opgradere hjemmesiden. Hjemmesiden er netop blevet opgraderet - og der vil løbende komme ændringer.

Vejprojektet igangsættes i uge 45 / 2022

Vigtig information fra Hestehøjvejens Grundejerforening Det generalforsamlingens godkendte vejprojekt sættes nu i gang. Vejprojektet kræver din opmærksomhed! Arbejdet udføres i uge 45 – 2022 INDEN arbejdet påbegyndes Hvis opkørsel (kaldet “opkant”), som er den lille asfalt-rampe til ens indkørsel ønskes, skal bestyrelsen informeres om dette senest d.  2. […]

Flere grundejere oplever udfordringer med regnvand

Flere grundejere har i den seneste tid oplevet regnvandet ikke blever ledt ordenligt væk fra kloakerne i vængerne. Hvad skal man gøre – og hvem har ansvaret?   Bestyrelsen har været i dialog med kommunen som henviste til VandCenter Syd, som skal kontaktes hvis der opleveres problemer. Grundejerforeningen sørger […]